Już 26 września 2019 po raz szósty będziemy gościć najlepszych pracodawców, którzy będą aktywnie poszukiwać nowych pracowników z branży IT podczas IT Career Summit. Tym razem będziemy czekać na Ciebie na Stadionie Legii w Warszawie!

Niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju targi pracy, koncentrują w jednym miejscu czołowych pracodawców i wybitnych ekspertów ze świata IT oraz nowych technologii. Największe autorytety tej branży zdradzą Ci tajniki efektywnego budowania kariery w IT. Zmień z nami swoją ścieżkę zawodową i znajdź miejsce, w którym rozwiniesz kompetencje!

Zgłoś bezpłatny udział w targach - wystarczy, że wypełnisz formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie:

http://itcareersummit.pl/wawa/#REJESTRACJA

Podczas targów odbędzie się również Konferencja DEVELOPERS CONGRESS – podczas której wysłuchasz czysto merytorycznych wystąpień, najbardziej uznanych prelegentów z Polski. Będzie o nowych technologiach i rozwiązaniach, które warto znać.

Na targach spotkasz firmy, które będą aktywnie poszukiwać obiecujących kandydatów do swoich organizacji, m.in.: DXC.technology, Nordea, Mettler Toledo, Empik, 4 Finance, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.

www: http://itcareersummit.pl/wawa/

Jobted is the International Career Website used by thousand of communities, schools and universities all over the world that can help people and especially students and unemployed to find a job or an internship quickly, easily and for free.

The main advantages of https://www.jobted.com :

- 100% free, no registration required.

- More than 950 000 job offers in UK, 900 000 in Germany, 600 000 in France, 800 000 in Italy.

- A "Job Descriptions" section https://uk.jobted.com/job-descriptions : a guide to all the most popular jobs, with many tips that will help you to choose the best way to get the job of their dreams.

- The Jobted Career Blog https://uk.jobted.com/blog/ with all the best tips for finding a job: CV, Job Interview, Career Tips.

Zdobądź doświadczenie w pracy w administracji rządowej i rozwiń swoje kompetencje pod opieką ekspertów!
Poznaj w praktyce zasady funkcjonowania prestiżowej instytucji sektora środowiska!

Dlaczego warto:

  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,
  • współpraca w profesjonalnym i otwartym zespole,
  • rozwój zainteresowań zawodowych,
  • doskonalenie kompetencji miękkich, w tym m.in. skutecznej komunikacji, pracy w grupie, zdolności analitycznych i wielu innych.

Więcej informacji w zakładce "Bank ofert - Praktyki", pod linkiem:
http://biurokarier.wsei.lublin.pl/index.php/pl/oferty-praktyk?pid=59&sid=1597:wolontariusz-praktykant-w-biurze-prezydencji-cop

#PRAKTYKI2019
Szukasz miejsca gdzie będziesz mieć szansę zweryfikować swoją ścieżkę zawodową? Interesuje Cię praca w obszarze projektów finansowanych ze środków publicznych w tym tych z UE (praktyki w NCBR) lub w obszarze działów wsparcia organizacji tzw. back office (praktyki NCBR+)? Masz ochotę doświadczyć jak to jest pracować na rzecz wzrostu konkurencyjności polskiej gospodarki? Jesteś otwarta/y na to by na własnej skórze poznać ciekawe oblicze administracji publicznej? 
Jeśli odpowiedziałaś/eś 4 razy tak to świetnie trafiłaś/eś bo specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy  PROGRAMY LETNICH PRAKTYK!
W naszej tegorocznej ofercie znajdują się różnorodne 2- lub 3-miesięczne płatne praktyki absolwenckie (18 złotych brutto za godzinę). Każdy z praktykantów będzie mógł liczyć nie tylko na wsparcie indywidualnego opiekuna praktyk, ale i na wyzwania dostosowane do swoich oczekiwań. 
Wiele z praktyk w Grupie NCBR przerodziło się już w stałą pracę. Do tej pory 46% praktykantów zostawało z nami na dłużej. Osobom, które wspólnie z menedżerami działów zdecydują się kontynuować przygodę z NCBR lub NCBR+, w zależności od ich potrzeb, będziemy w stanie zaoferować ewentualne pełnoetatowe zatrudnienie lub elastyczną współprace, która umożliwi łączenie pracy ze studiami. 

#KIEDY
Aktualnie ZBIERAMY aplikacje rekrutacyjne! Pełne ogłoszenie rekrutacyjne na praktyki do NCBR znajdziesz TU, a na praktyki do NCBR+ TU.

Spotkania rekrutacyjne odbędą się już w czerwcu. Program praktyk wystartuje oficjalnym otwarciem i spotkaniem adaptacyjnym (OPEN DAY) 1 lipca 2019 roku. 

Lubelska Fundacja Rozwoju wspólnie z partnerami projektu  „SharEEN” (Opportunities for European Entrepreneurs in the Sharing Economy) zaprasza do uczestnictwa w Sharing economy – online training programme.

Szkolenie skierowane jest do:

  • start-upów,
  • firm działających w obszarze ekonomii współdzielenia (sharing economy),
  • osób np. z pomysłem na stworzenie platformy funkcjonującej na zasadzie sharing economy.

Dzięki udziałowi w kursie poznasz swoje szanse i wyzwania związane z sharing economy oraz otrzymasz narzędzia i wskazówki, jak budować swój biznes. Po zakończeniu szkolenia istnieje możliwość skorzystania z usług coachingu dostosowanego do indywidualnych potrzeb.

Więcej informacji:  https://www.shareen.eu/online-training/general-information

tel. 669 200 929

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkolenie prowadzone jest w języku angielskim. Zachęcamy do rejestracji już dziś, szkolenie jest bezpłatne, ilość miejsc ograniczona!

Rejestracja: https://www.shareen.eu/online-training/training-registration

Zapraszamy!

Staż trwa 3 miesiące, wynagrodzenie 2500 netto/ miesiąc.

Wygraj staż to wyjątkowa okazja nabycia szlifów zawodowych skierowana do:
studentów III, IV i V roku jednolitych studiów magisterskich, studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich oraz I i II roku magisterskich studiów uzupełniających.

Wraz ze Złotymi Tarasami przygotowalismy dla 5 studentów  możliwość odbycia płatnych staży u jednego z naszych Partnerów na terenie Warszawy.

Są nimi firmy cieszące się renomą na rynku: Cushman & Wakefield, BIC, Arena Tax, Goodyear, Volvo Truck.

Nie chcemy wiedzieć jakie masz oceny. Ważne kim jesteś, co Cię zajmuje, ile pasji w sobie posiadasz i ile chęci do rozwoju.

W ramach stażu proponujemy praktyki w marketingu, HR, sprzedaży, dziale prawnym oraz księgowym. 

Formularz zgłoszeniowy znajduje sie na stronie: www.akademiakarierynazlotej.pl

Po majówce warto uważniej i bardziej regularnie przyglądać się stronie mojestypendium.pl, na której codziennie pojawiają się nowe oferty! Nie przegapcie tej okazji, by znaleźć źródła finansowania naukowych, sportowych i artystycznych celów! 
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z newsletterem serwisu Moje Stypendium, w którym zanjdziecie informacje o stypendiach dla różnych grup wiekowych.
Oprócz atrakcyjnych ogłoszeń stypendialnych zajrzyjcie do aktualności, zestawienia stypendiów, zestawienia konkursów artystycznych, zestawienia konkursów naukowych oraz kalendarium stypendialnego
Jeśli zaś chcecie dowiedzieć się, jak wygląda segment programów stypendialnych w Polsce, kto prowadzi i rozwija inicjatywy stypendialne oraz kogo najczęściej dotyczą – przeczytajcie raport badawczy!

Zachęcamy studentów ostatniego roku studiów oraz absolwentów (5 lat od ukończenia studiów)  posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, do udziału w projekcie realizowanym ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. "GraduatON".

Projekt realizowany jest przez Międzynarodową Fundację "Reaxum", która specjalizuje się w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, w tym w pracy zdalnej.

Szczegóły dotyczące projektu oraz dokumenty rekrutacyjne do pobrania znajdują się na stronie internetowej Międzynarodowej Fundacji "Reaxum" pod linkiem:  https://reaxum.eu/graduaton/